Klantendienst

Lof of kritiek over de dactylo typecursus?

Heb je een klacht? Of ben je juist heel tevreden?
Laat het ons weten.
Wij waarderen het als je ons de kans geeft om jouw klacht op te lossen.
En natuurlijk horen we ook graag wat je juist goed vindt aan onze dactylo typecursus.
Zo kan de typecursus alsmaar beter worden, dankzij jou.

Heb je een vraag?
Via onze Veelgestelde vragen kun je meestal direct antwoord op je vraag vinden.

E-mail?
Je kunt je klacht, lof of vraag ook via het contactformulier indienen.

Bellen?
TICKEN maakt geen gebruik van een call center om de kosten voor de typecursus laag te houden. Er zijn zo weinig problemen, dat een telefonische bezetting onnodig veel kosten met zich mee zou brengen. Daarnaast zijn de eventuele vragen meestal van technische aard, die het meest effectief via e-mail beantwoord kan worden.

 
 

Klantbeoordelingen

Heey, Bij de laatse lessen moet je " en ' typen maar als je dan "intypt moet je nog een toets intypen en dat vind ik heel lastig.. Ik vind het ook wel een beetje apart dat je nog geld moet betalen...
Gerlinde van het Goor
Elburg


copyright © 2016, ticken b.v.    typen leer je wel met ticken.be