Contact

Contact met onze klantenservice

Heb je een vraag?

Via onze Veelgestelde vragen kun je direct je antwoord lezen.
Mocht dit niet voldoende zijn, stuur dan een e-mail middels het contactformulier.

Bellen?

TICKEN maakt géén gebruik van een call center om de kosten voor de typecursus laag te houden. Er zijn zo weinig problemen, dat een telefonische bezetting onnodig veel kosten met zich mee zou brengen, die op hun beurt de cursusprijs weer zouden beïnvloeden. Daarnaast zijn de eventuele vragen meestal van technische aard, die snel en effectief via e-mail beantwoord kan worden. Je ontvangt binnen één werkdag reactie.
Wil je liever niet wachten? De kans is groot dat je het antwoord op je vraag vindt bij de Veelgestelde Vragen.

 

 

Deze TICKEN website gebruikt functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren en analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten.
Ook plaatsen wij graag marketing cookies. Deze maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen en social media koppelingen te maken.
Door op “Ja, ik ga akkoord” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies.
Indien je klikt op “Nee, ik ga niet akkoord” plaatsen we alleen noodzakelijke en analytische cookies.